Returul produselor

Dacă doriți să returnați un produs achiziționat de pe aeria.ro, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

  1. Ambalați produsul în ambalajul original, împreună cu toate etichetele și accesoriile primite.

  2. Includeți în colet un bilet pe care să menționați numărul comenzii și contul bancar (IBAN, nume titular) unde doriți să primiți contravaloarea produsului returnat.

  3. Expediați coletul la adresa menționată pe factură.
    Atenție: Nu acceptăm colete cu ramburs! Persoana care preia coletele nu are posibilitatea să efectueze plăți sau să verifice produsele pe loc.

Costuri de transport:

  • Taxele de transport pentru retur sau schimb nu sunt suportate de magazin. Ele vor fi achitate de către client.

  • Coletul trebuie expediat direct la sediul nostru. Nu expediați prin Poșta Română, deoarece nu putem ridica aceste colete.

Condiții de acceptare a returului:

  • Acceptăm doar produse nepurtate, nedeteriorate, fără urme de folosire, ambalate corespunzător.

  • Vor fi refuzate coletele cu produse care nu respectă aceste condiții.

Restituirea banilor:

  • Suma aferentă returului va fi rambursată în contul bancar specificat, în maximum 14 zile lucrătoare de la primirea și verificarea produsului returnat.


Schimbul produselor

Dacă doriți să schimbați un produs cu o altă mărime sau un alt model:

  1. Completați formularul de schimb disponibil mai jos sau contactați-ne pe email/telefon.

  2. Vom trimite către dumneavoastră un curier cu produsul nou, iar la livrare, veți preda produsul pe care doriți să îl schimbați.

  3. Costul transportului tur-retur pentru schimb este de 36 lei și va fi achitat de client la livrare.


Termen pentru solicitare retur/schimb

  • Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a solicita returul sau schimbul produsului.

  • Pentru detalii sau întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați la [ comenzi@aeria.ro / 0770742499 ].


*Vor fi refuzate coletele cu produse purtate, deteriorate sau neambalate corespunzător.